Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Skupaj s podjetjem Promarketing strokovno in zelo učinkovito do uvedbe odlične rešitve Hubspot

21. julij, 2021

Pri IDentiksu mislimo na svoje stranke prav na vsakem koraku poslovanja in spremljanje njihovih potreb je za nas izjemnega pomena. Da bi lahko kar najbolje razumeli njihove potrebe in jim ponudili tisto, kar iščejo, je potrebna visoka stopnja digitalizacije in organizacije lastnih procesov. Prav tako pa mora naša prodajna ekipa sproti beležiti vse pomembne informacije ter do njih dostopati ob vsakem trenutku, če je potrebno.

Našo obstoječo CRM rešitev smo iz tega razloga želeli prilagoditi, da bi v vseh pogledih ustrezala našim trenutnim potrebam in eksponentnemu digitalnemu razvoju, istočasno pa smo želeli imeti svoj prodajni proces pod večjim nadzorom.
Skupaj z ekipo Promarketing smo prišli do ustrezne rešitve za naš izziv. Odlično so nam svetovali glede izbora, uspešno implementirali samo rešitev in nas tudi izšolali za uspešno delovanje naše nove rešitve Hubspot.
Zahvaljujemo se g. Damjan Blagojevic za strateško svetovanje, pa tudi za obilo potrpežljivosti z nami. Močno se veselimo dela v Hubspotu, pa tudi novih priložnosti, ki se bodo odprle zaradi tega.


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Jasna Triller

Direktorica

Lastnica in ustanoviteljica podjetja IDentiks. Diplomantka Visoke ekonomske šole Univerze v Mariboru, strastna podjetnica in mamica 2 otrok, ki se je že v mladih letih zaljubila v kartice. Po naravi optimistična, delovna, pogumna ter tudi trmasta levinja, ki navadno doseže svoje.

Vsi članki tega avtorja

Sorodni članki

31. 8. 2018

Zmagovalna formula organizacije dogodka: Spremljajte. Ukrepajte. Nadgrajujte.

Dogodek doseže svoj namen šele, ko izpolni cilje. Analiza uspešnosti dogodka ni samo pregled končnega stanja, temveč tudi vnaprejšnji motivator za dosego cilja – če je vnaprej znano, da bo po koncu sledila analiza, ki bo preverila uspešnost doseženega, to

Preberi več

22. 6. 2017

RFID za varnejše prečkanje križišč

V Danskem mestu Aarhus izvajajo pilotno študijo, kjer so v središču pozornosti kolesarji. Na kolesa namreč montirajo...

Preberi več

1. 2. 2018

Drugačna darila za vaše poslovne partnerje!

Trendi poslovnih daril se spreminjajo iz leta v leto. V zadnjih letih opažamo predvsem, da vedno bolj sledijo razvoju tehnologije. Pozabite na skodelice in kulije – poglejte kaj boste izbirali v letošnjem letu.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}