Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

19. september, 2017

Beleženje udeležencev in analiza dogodka

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno pridobiti čimveč podatkov o udeležencu, saj lahko s segmentacijo ugotovimo, kdo kaže zanimanje za določena predavanja.

Prihajajo vaši udeleženci na dogodek z različnimi razlogi iz različnih panog in iščejo točno določene kadre za njihovo dejavnost?

Organizator v spletni platformi EventID določi parametre, ki se mu zdijo pomembni za analizo svojega dogodka. Parametri med drugim vklučujejo podjetja, interese, lokacijo, starost, spol, prehrano... 

 

Beleženje aktivnosti udeležencev

V spletni platformi IDE.Konference bo možen zakup hitrega beleženja akreditacij in udeleženčeve aktivnosti. To smo dosegli z razvojem UHF (Ultra High Frequency) RFID (Radio Frequency Identification) postaja, ki akreditacije zabeleži v oblak. UHF postaje se strateško postavijo po prostoru, kjer se bo dogodek odvijal. Postaje nato beležijo aktivnost udeležencev in podatke, ki so zapisani na akreditaciji udeleženca.

Najpomembnejši podatek je, ali ima udeleženec avtorizan vstop v dvorano (kontrola prehodov). V kolikor ga ima, se lučka na postaji obarva zeleno, v nasprotnem primeru rdeče. UHF postaja lahko zabeleži do 10 akreditacij na sekundo. S tem se čakalne vrste praktično izniči, na vhodih prostorov pa omogoča kontrolo prehodov.

Poenostavljeno povedano, ko udeleženec vstopi v konferenčno dvorano s svojo RFID akreditacijo ga UHF RFID postaja zazna v realnem času in pošlje podatek v oblak. Na akreditaciji so lahko zabeleženi vsi podatki, ki jih je organizator pridobil ob prijavi udeleženca. Tako boste na primer vedeli, kdaj so udeleženci vstopili v dvorano, v kolikšnem številu, s kakšnimi interesi... 

 

Beleženje nudi novo perspektivo tudi pri generiranju novih leadov (op. a. interesantov, potencialnih kupcev...). Organizator bo z beleženjem vedel, kdo je pokazal največ interesa (obiska določenih predavanj) in hkrati imel možnost podatke ponuditi drugim, ki bi si želeli povezati z določenim profilom udeležencev.

 

 

EventID je spletna platforma, ki v kombinaciji z orodji za beleženje (RFID akreditacije ali s črtno kodo ter čitalci za odčitavanje) ponuja vpogled v dogajanje vašega dogodka. Omogoča izničenje čakalnih vrst pred vhodi v dvorano in preverjanju identifikacije udeleženca.

 



Preberite tudi
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Razlika med pasivnimi in aktivnimi UHF sistemi

Tehnologija RFID (radio frequency identification) omogoča brezžično komunikacijo, ki za najdbo in identifikacijo predmetov uporablja radijske valove in temelji na treh glavnih komponentah – RFID oznaka ali čipirana kartica (oddajnik), RFID čitalec (spreje

1. junij, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

20. 5. 2017

Pridobivanje poslovnih podatkov z RFID

Uporaba RFID tehnologije predstavlja stroškovno učinkovit način za pridobivanje ogromne količine podatkov o nakupih in preferencah vaših kupcev in strank, a tudi o načinu poslovanja … Številna podjetja že izkoriščajo te podatke za načrtovanje prihodnjega

Preberi več

31. 5. 2018

Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!

Preberi več

1. 2. 2017

Ali je biometrija dovolj varen identifikacijski postopek?

Si predstavljate, da v trgovini namesto uporabe bančne kartice ali telefona za plačilo uporabite svoje uho? Ali pa, da vam na blagajni v vaši najljubši trgovini za plačilo skenirajo oči, fotografijo pa nato avtomatično preverijo v bazi podatkov, ki je pov

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}