Re-writable kartice so smiselne za uporabo v podjetjih, kjer je pretok zaposlenih (npr. študenti, zunanji sodelavci) ali pa obiskovalcev konstantno velik ali pa povečan le v...
Preberi več12. 6. 2017
Raziskave so pokazale, da za razliko od papirnatih bonov, darilne kartice povečajo prodajo tudi za od 50 do 100%.
Pri IDentiksu smo prisluhnili željam naših strank in ponudili IDealen odgovor.
Z veseljem sporočamo, da smo razvili rešitev, ki bo pokrila vse vaše potrebe poslovanja z darilnimi/vrednostnimi karticami in karticami zvestobe (»loyalty« programi).
Rešitev je popolnoma dostopna v oblaku (SaaS), seveda pa jo lahko integriramo tudi z vašimi obstoječimi programi in rešitvami ter uporabna z RFID ali klasično identifikacijo
(QR kode, barkode,…)
Tako, kot smo pri nas poslušali in razveselili naše stranke, lahko tudi vi razveselite vaše najzvestejše. Nagradite jih s programi zvestobe, hkrati pa jim ponudite tudi možnost obdarovanja svojih najbližjih ali enostavnejšo uporabo vrednostnih kartic.
Oba pristopa dokazano vplivata na pospeševanje prodaje, dvig povprečne vrednosti nakupa (nakupne košarice).
Prednosti kartice zvestobe:
Prednosti darilne/vrednostne kartice:
Po novem vam torej pri IDentisku zagotavljamo vse na enem mestu, celotno rešitev »na ključ«.
Več info o naši novi rešitvi lahko dobite pri naši ekipi ali na naši spletni strani. Pišite nam na info@identiks.si in se pozanimajte, kako lahko našo rešitev enostavno integriramo z vašimi sistemi in vam omogočimo večjo prodajo ter bolj zadovoljne stranke!
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Direktorica
Lastnica in ustanoviteljica podjetja IDentiks. Diplomantka Visoke ekonomske šole Univerze v Mariboru, strastna podjetnica in mamica 2 otrok, ki se je že v mladih letih zaljubila v kartice. Po naravi optimistična, delovna, pogumna ter tudi trmasta levinja, ki navadno doseže svoje.
12. 6. 2017
Re-writable kartice so smiselne za uporabo v podjetjih, kjer je pretok zaposlenih (npr. študenti, zunanji sodelavci) ali pa obiskovalcev konstantno velik ali pa povečan le v...
Preberi več5. 3. 2018
Si predstavljate, da bi vas in vašo dejavnost lahko stranke ali partnerji prepoznali že po vonju? Poslujete v cvetličarni, kavarni, kozmetičnem salonu, golf igrišču...
Preberi več22. 1. 2017
Sejma PSI se je udeležilo več kot 988 razstavljalcev. In če za industrijo promocijskih daril velja, da je vedno noro kreativna in inovativna, so letos razstavljalci ponovno potrdili ta resnični stereotip. Vas zanima nekaj primerov?
Preberi več