Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Nasvet strokovnjaka: event management

20. junij, 2017

Organizacija in vodenje dogodka (angl. event management) je dejavnost s številnimi podrejenimi aktivnostmi. Mednje sodi tudi nadvse pomembno upravljanje udeležencev - končnih 'kupcev', v skrbi za katere pa organizatorjem nemalokrat žal tudi zmanjka časa. Pa vendar tudi upravljanje udeležencev ni niti enoznačna, niti enostavna aktivnost

Kaj spada pod upravljanje udeležencev konference?


Predstavljajmo si idealno zgodbo, ko si želi našo konferenco obiskati ogromno število ljudi. Od začetka do konca pa moramo njihovo izkušnjo oblikovati prav mi: izkušnjo s prijavo in plačilom dogodka, izkušnjo z registracijo na dogodek, izkušnjo z gibanjem na dogodku.

V IDentiksu smo v namen premostitve organizacijskih tegob, ki lahko spremljajo organizacijo registracijskega dela konference razvili storitev IDE.konferenca. V okviru te storitve poskrbimo za 5-stopenjsko vodenje procesa registracije in spremljanja udeležencev vašega dogodka:


  1. Izbira, nakup in plačilo kotizacije

Udeleženec po prijavi in plačilu na svoje e-mail naslov pridobi črto kodo ali QR kodo, s katero se enostavno in hitro registrira na dan dogodka


  2. Registracija na dogodku

Registracija poteka nemoteno in hitro - udeležencem tako ni potrebno čakati v vrsti, medtem ko vi preverjate ustreznost prijave, plačila in podatkov.


  3. Izdelava akreditacij

S pomočjo kartičnih tiskalnikov akreditacije v nekaj sekundah natisnemo na mestu registracije ali pa jih pripravimo že vnaprej - vaši udeleženci so s tem zaključili postopek identifikacije in registracije.


   4. Možnost sledenja udeležencev

S pomočjo UHF ali ročnega sistema omogočamo omejevanje dostopa pa tudi sledenje prisotnosti udeležencev na posameznih predavanjih. S tem boste dobili kvalitetne podatke o priljubljenosti posameznih predavanj ali točk srečanja - podatke, ki jih je smiselno uporabiti ob organizaciji prihodnjih konferenc - za lastne potrebe ali pa kot predlog za sodelujoče oglaševalce. 

 

   5. Izdelava zaključnih poročil

Zaključna poročila vsebujejo kvalitativne ter kvantitativne podatke o udeležencih: število ljudi, ki je obiskalo konferenco, število prijavljenih ljudi, število ljudi, ki so se udeležili sprejema, najbolj zanimive teme in predavatelji, kdo in koliko ljudi je predavanja ali konferenco predčasno zapustilo, ipd. V okviru zaključnih poročil izdelamo tudi ankete o zadovoljstvu.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
IDE.konferenca v praksi – intervju z vodjo razvoja Tomažem Juričem

IDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...

12. november, 2015

Preberi več
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

9. 5. 2017

Samostojni tisk kartic z varnostnimi elementi

Namen kartičnega tiskalnika je v prvi vrsti ustvarjanje podobe kartice, ki bo krasila podobo organizacije ali društva. Vendar pa vedno večji pomen pridobiva tudi varnostni vidik. Zaradi nenehne rasti organizacij in spremembe njihovih potreb se spreminja t

Preberi več

22. 12. 2021

Študentsko delo: Sodelavec za tehnično podporo in kartični operater m/ž

V svoje vrste vabimo novega sodelavca - študenta!

Preberi več

4. 1. 2019

Opremite svoje kartice z unikatnimi identifikacijskimi elementi

Glavni namen kartic je v tem, da nam nudi možnost hitrega pregleda informacij. Informacije na kartici imajo različen namen. Najpogosteje se srečamo z identifikacijskimi karticami kot so osebne, članske, šolske in druge kartice, ki nam pomagajo identificir

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}