Jutranje vstajanje in premik na delovno mesto lahko za marsikoga predstavlja enega bolj stresnih trenutkov v dnevu. Kaj pa če bi lahko skupaj z našimi dnevnimi migracijami naredili...
Preberi več31. 7. 2017
Ekološko največkrat razumemo kot biorazgradljivo, ampak velikokrat je tudi ponovna uporaba že obstoječih izdelkov tista, ki lažje in cenovno ugodneje prevzame eko vlogo. Tovrstne rešitve je mogoče najti tudi v svetu PVC kartic.
Zapis, izbris, zapis ...
T.i. re-writable kartice omogočajo zapis, izbris in ponoven zapis podatkov in slik na kartici. Za zapis uporabljamo kartične tiskalnike, ki ne potrebujejo tiskalnega traku, proces izbrisa in ponovnega zapisa pa lahko ponovimo tudi do 500x! Prav zaradi možnosti večkratne uporabe so kartice okolju bolj prijazne, obenem pa za njihovo uporabo potrebujemo tudi manj potrošnega materiala – za tisk ne potrebujemo niti tiskalnega traku oz. ribona, niti čistilnih kartic, ker se tiskalnik ne umaže.
Kako delujejo?
Kartice so prekrite s posebnim prekrivnim termokromnim materialom, ki se obarva, ko se segreje na več kot 180° C. Sam izbris prav tako poteka s pomočjo tiskalnika – kartico spustimo skozi tiskalnik – termična glava pa pri temperaturah med 110° C in 160° C izbriše vse vzorce oz. tekst in slike.
Neskončne možnosti uporabe
Re-writable kartice so smiselne za uporabo v podjetjih, kjer je pretok zaposlenih (npr. študenti, zunanji sodelavci) ali pa obiskovalcev konstantno velik ali pa povečan le v določenih obdobjih, oz. potrebujejo veliko število personaliziranih kartic za kratko časovno obdobje. Prav tako so uporabne za dogodke, kjer se srečujemo z velikim številom udeležencev, pa za identifikacijske kartice v športnih centrih ali klubih, na kopališčih in igriščih, na turističnih lokacijah kot so smučišča ali pa muzeji, pa tudi za marketinške kampanje ...
Oglejte si video, ki prikazuje zapis in izbris re-writable kartice ...
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Grafična oblikovalka & Proizvodnja
25-letna študentka, ki zaključuje študij Grafičnih in interaktivnih komunikacij. Podjetju se je pridružila oktobra 2015 kot pomoč v proizvodnji in grafičnem oblikovanju. Je vedno nasmejana in pripravljena na nove izzive, ki zahtevajo kreativno žilico.
Namen kartičnega tiskalnika je v prvi vrsti ustvarjanje podobe kartice, ki bo krasila podobo organizacije ali društva. Vendar pa vedno večji pomen pridobiva tudi varnostni vidik. Zaradi nenehne rasti organizacij in spremembe njihovih potreb se spreminja t
Anja Pirc,
Preberi večPVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.
31. maj, 2017
Preberi večCardGuard ščiti vse kreditne kartice ter ostale rfid (brezstične) kartice – kot npr za Šole, Casinoje, ipd., katere uporabljajo rfid tehnologijo. Idealno za uporabo v katerikoli denarnici ali torbici. Ovitek blokira skeniranje RFID čipa, vgrajena v so
10. januar, 2017
Preberi večDobra identifikacijska kartica nosi veliko več, kot le ime in fotografijo. Zahteva namreč tudi številne varnostne elemente, ki vas in vašo kartico zaščitijo pred nedovoljenimi posegi ter poneverbo.
9. maj, 2017
Preberi večNajvečji svetovni kartični sejem Cartes se je letos prvič preselil v Cannes, s tem pa prinesel tudi eno veliko in dobrodošlo spremembo – združil se je s sejmom Trustech, ki je osredotočen predvsem na identifikacijo, plačevanje in varnost.
3. januar, 2017
Preberi večRazlične storitve potrebujejo različne rešitve. Pri uporabi raznovrstnih kartic, npr. plačilnih, karticah zvestobe, članskih, identifikacijskih, dostopnih, ipd. zato svojim strankam vedno svetujemo pri izbiri aplikacij, ki naj jih imajo njihove kartice. L
25. april, 2017
Preberi več31. 7. 2017
Jutranje vstajanje in premik na delovno mesto lahko za marsikoga predstavlja enega bolj stresnih trenutkov v dnevu. Kaj pa če bi lahko skupaj z našimi dnevnimi migracijami naredili...
Preberi več8. 4. 2019
Trajnostni razvoj in družbena odgovornost sta najbolj aktualna pojma trenutnih svetovnih poslovnih in marketinških krogov. Prispevek vsakega podjetja k družbi je v današnjem vsakdanu ne samo nujna komponenta uspešnega poslovanja, ampak tudi merilo uspeš
Preberi več5. 11. 2018
Vsako leto se ob prazničnih nakupih potrošniki znajdejo pred »težkimi« odločitvami, katero darilo izbrati za svojo družino, prijatelje, poslovne partnerje, stranke ali zaposlene. Raziskave so tudi pokazale, da kar 84% potrošnikov nakup darila doživlja...
Preberi več