Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.
Preberi več24. 2. 2018
Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri kasnejših odločitvah o izboru lokacije, oblikovanju programa dogodka in pri komunikaciji z udeleženci.
Obstaja skoraj nešteto vrst različnih dogodkov, ki se med seboj razlikujejo tudi po načinu organiziranosti. Najpogostejše oblike dogodkov so:
Sestanki, konvencije, seminarji, delavnice, sejmi, konference, svečanosti, zabave, pogostitve, promocijski dogodki, drugo: _______.
Enako pomembno je vedeti, za koga dogodek pripravljamo. Kdo je naša ciljna publika? Ciljna publika so osebe, ki jim je dogodek namenjen in bodo od njega imele največjo korist. Veliko večji izziv je ciljno publiko prepričati , zakaj je dogodek namenjen prav njim.. Zato jih moramo dodobra razumeti.
Zaposleni lastnega podjetja, potencialni kupci, mediji, poslovni partnerji, kandidati (regulirane konference), člani združenj, drugo: ________.
Če želimo privabiti dovolj udeležencev in doseči cilje dogodka, moramo natančno vedeti, kaj bo ciljna publika od dogodka odnesla (t.i. »why« dogodka).
Motivacija, izobraževanje, povečanje prodaje, lobiranje, izmenjava informacij, druženje strokovnjakov z enakih strok, drugo:_____.
NAMIG: Natančna razdelitev profilov obiskovalcev omogoča ciljno usmeritev dogodka. Poskusite podrobneje razdelati vašo ciljno publiko: So potencialni udeleženci managerji, prodajniki, računovodje, nabavniki …? |
S tem kratkim vprašalnikom smo zajeli grobo osnovo vašega dogodka. Vendar verjemite, da so to ključna vprašanja – natančni in premišljeni odgovori pa vam bodo pomagali ko boste zares zajadrali v organizacijske vode ...
Za registracijsko pomoč se lahko vedno obrnete na nas, saj bomo prevzeli en del skrbi. V IDentiksu se namreč že več kot desetletje osredotočamo na optimiranje akreditacijskega in registracijskega postopka, ki je nujni del vsake dobro organizirane konference ali dogodka. S pomočjo učinkovite RFID tehnologije smo razvili tudi napredno registracijsko rešitev IDE.konferenca, ki organizatorjem konferenc pomaga pri registraciji, sledenju udeležencev in končni analitiki samega dogodka. Preberite več ...
Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške
3. marec, 2017
Preberi večSte že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
16. marec, 2017
Preberi večBeleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...
19. september, 2017
Preberi več24. 2. 2018
Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.
Preberi več24. 5. 2017
V poplavi poslovnih dogodkov in konferenc je dobra organizacija nadvse pomembna – ne le s strani udeležencev, ki sledijo dogodkom temveč predvsem s strani organizatorja, ki naj od konference odnese tudi relevantne podatke in statistike o obisku.
Preberi več23. 5. 2017
Številna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.
Preberi več