Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

ZAPOSLITEV: asistent v zaledni pisarni m/ž

16. februar, 2022

Med svoje vrste vabimo prizadevnega, natančnega in pozitivno naravnanega sodelavca: Asistent (m/ž) v zaledni pisarni

Naloge in odgovornosti

  • skrb za knjigo vodenje v programu Datalab Pantheon (izdaja računov, vnos prejetih računov,…)
  • skrb za splošna tajniško knjigovodska dela, plačevanje preko spletne banke, oblikovanje uvoza (uvozne dispozicije), naročilo kurirja in oddaja pošte, oddaja poročil za elektronko embalažo in odpadno embalažo,
  • skrb za planiranje, kvaliteten potek in izvajanje naročil za stranke in notranje vodstvo
  • komunikacija s strankami med izvajanjem prejetega naročila, pomoč pri javnih razpisih (Slovenija in tujina)
  • ostala dela po navodilih direktorja

Vabljeni v našo ekipo, če:

  • ste natančni in imate odlične organizacijske sposobnosti
  • ste pozitivno naravnani, samoiniciativni in odgovorni
  • imate vsaj dve leti delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu (delo z računovodskim programom Pantheon, Vasco, Navision)
  • ste računalniško pismeni (MS Office orodja, splet)
  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe (splošne ekonomske ali druge ustrezne smeri)
  • zadovoljivo govorite in razumete angleški jezik, dodatna prednost je znanje hrvaškega in nemškega jezika

Pričakujemo kandidate s splošnim znanjem knjigovodstva. Prednost imajo kandidati, ki znajo uporabljati program Pantheon. Delo je izjemno dinamično, nudi veliko priložnosti za razvoj in veliko stikov s strankami. 

Ponujamo

  • delo v uspešnem podjetju
  • veliko možnosti za pridobivanje novih znanj in lastni razvoj
  • delo v mladem kolektivu, ki ceni nove ideje in nenehne izboljšave ter timsko delo
  • možnost stimulativnega plačila
  • zaposlitev za določen čas s kasnejšo možnostjo zaposlitve za nedoločen čas in napredovanja v Vodjo pisarne

Delo poteka v Ljubljani v pisarni podjetja IDentiks. 

Vabljeni k prijavi!

Vaše prijave skupaj z življenjepisom sprejemamo na info@identiks.si vse do 2.3.2022. 


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Jasna Triller

Direktorica

Lastnica in ustanoviteljica podjetja IDentiks. Diplomantka Visoke ekonomske šole Univerze v Mariboru, strastna podjetnica in mamica 2 otrok, ki se je že v mladih letih zaljubila v kartice. Po naravi optimistična, delovna, pogumna ter tudi trmasta levinja, ki navadno doseže svoje.

Vsi članki tega avtorja

Sorodni članki

11. 9. 2017

Maksimiziranje izkoristka sončne energije

V zadnjih mesecih smo kar nekajkrat slišali, kako podjetje Tesla izkorišča in hrani sončno energijo. Primer je Tesla Powerwall – v osnovi velika baterija, ki shranjevanjuje sončne energije ter jo pretvori v uporabno energijo tudi na dneve, ko sonca ni na

Preberi več

8. 10. 2016

Nasvet strokovnjaka: event management

Organizacija in vodenje dogodka (angl. event management) je dejavnost s številnimi podrejenimi aktivnostmi. Mednje sodi tudi nadvse pomembno upravljanje udeležencev - končnih 'kupcev', v skrbi za katere pa organizatorjem nemalokrat žal tudi zmanjka časa.

Preberi več

8. 3. 2017

Nasvet strokovnjaka: Večfunkcionalne šolske izkaznice

V IDentiksu že 10 let zagotavljamo hitro in kvalitetno izdelavo kartic ter prilagodljive cene. Sodelovali smo že z več kot 400 naročniki ter izdelali že 4 milijone kartic. To nam je uspelo, ker zaupamo v svoj izdelek ter predvsem, ker svojim strankam redn

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}